Friday, September 13, 2013

Friday feel good song #58



I skal da ikke snydes for en lille fredagssang, selvom jeg nær havde glemt det. Jeg har ikke de store planer i aften, hvilket passer mig fint. Jeg har virkelig brug for en hyggeaften på sofaen med kæresten. I morgen skal vi nemlig til fødselsdag hos nogle venner, så weekenden er nok hurtig væk. Jeg skal dog for alvor i gang med at skrive ansøgninger og søge jobs, da jeg jo kun har 1½ uge tilbage på arbejde. Vi håber også på snart at kunne få invitationer til brylluppet lavet, så vi kan informere vores gæster om datoen m.m. Anyways... nu vil jeg smutte hen og hjælpe med aftensmaden. Kan I have en skøn aften!

Here's a Friday song for you. I don't have a lot of plans for tonight, but that suits me well as all I want to do is relax on the sofa with Mr. boyfriend. Tomorrow we're going to a friends birthday party, so the weekend is probably gone before we know it. I do have to start looking for jobs this weekend as I only have 1½ weeks left at work. We also wanna finish our wedding invites, so we can inform guests about the date and such. Anyway, I'm going to join the handsome man in the kitchen and get dinner ready. Have a lovely eve!

No comments: